kurz na téma
Facebook a Instagram jako nástroj při náběru nemovitostí
Školením Vás provede Martin Diblíček
Jste realitní makléř nebo realitní kancelář? Využíváte sociální sítě při náběru nemovitostí?
Nejlepší realitní obchodníci jsou na sociálních sítích a pracují s nimi ve spojení s offline marketingem. Sociální média poskytují způsob, jak se spojit s místními klienty a zvýšit svůj úspěch při náběru nemovitostí. Sociální sítě Vám pomohou budovat důvěru ve Vašem okolí.
Osnova kurzu:
Obsah je základ (obsahová strategie)
- jak vytvářet hezké příspěvky bez grafického studia za pár minut
- strategie obsahu - nastavení správné strategie pomáhá budovat věrné fanoušky
- úvod do Facebooku pro realitní makléře a kanceláře
- založení stránky (Fanpage)
- základy práce se stránkou a možnosti automatizace
- mobilní aplikace Pages
- založení Business manageru pro pokročilou správu reklamních kampaní
- statistiky a měření v Business manageru
- úvod do Instagram a pár tipů na práci v této síti
- založení firemního profilu
- jak sbírat followery
- proč je dobré psát hashtagy
- statistiky a data
Reference z posledního školení
Lektor:
Martin Diblíček
Martin Diblíček pochází ze Špindlerova Mlýna. Je spolutvůrcem ojedinělé interaktivní aplikace Floorplanner.com. V uplynulých letech proškolil přes 500 makléřů. Do dubna 2017 zastával pozici marketingového ředitele Reality IQ.
Lektor:
Jakub vystudoval Marketingovou komunikaci na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Během studií založil společnost Visia Cinema s.r.o., která v současné době zastupuje přes 100 kin na poli kinoreklamy po celé České republice a na Slovensku.
Další kurzy:
Marketing developerského projektu
Detail kurzu
Marketing realitního makléře
Detail kurzu
Exkluzivita a jak na ni
Detail kurzu