kurz na téma

Typologie klienta

Školením Vás provede Ivana Bystroňová

Ivana Bystroňová
Ivana Bystroňová
Lektor

Co se naučíte?

Zjistěte, jak se během pár sekund po telefonu nebo při obchodním jednání naladit na vlnu s klientem, aby s vámi rád uzavřel spolupráci. Ukážeme vám, jak s klientem dále jednat, i když se  výrobek nebo služba zrovna nedaří prodat.

Program:

  • Typologie klientů (teoretická část)
  • Typologie klientů (praktická část, námitky a jejich reakce u jednotlivých typů)
  • Osobnostní test typologie

O lektorovi:

Svou pracovní kariéru zaměřila na obchod. V síťové prodeji nebo v kreativním prostředí rádia, v bance, při práci makléře i ve vedení realitní kanceláře, vždy pracovala s lidmi. Mnoho let se věnuje svému osobnímu rozvoji, vstřebává témata, která podporují duchovní růst a inspiraci, soulad a harmonii. Velkou radost a naplnění ji přináší každý den, kdy může školit.

Zaměřuje se na tréninky telefonování, osobní typologie nebo překonávání námitek, silné stránky, hodnoty jednotlivců nebo firem.

Cena:  1 500 Kč

Datum:  30.4. 2020

Čas a místo školení:

Praha (adresa bude upřesněna)