kurz na téma

Marketing developerského projektu

Školením Vás provede Martin Diblíček

Máte chuť podílet se na prodeji developerských projektů, ale nevíte jak na to? Nevíte jak sestavit efektivní marketingový plán, na který bude developer slyšet? Čím developera zaujmout, aby si vybral jako prodejce Vaši kancelář?

Za dobu mého realitního působení ve Špindlerově Mlýně jsem měl možnost účastnit se prodeje několika developerských projetků a to ve výhradním zastoupení. Jak jsme jako kancelář jednali s developery? Proč jednání vedla k podpisu exkluzivní smlouvy? Na tyto a další otázky Vám odpovím v novém kurzu Marketing developerského projektu.

Obsah kurzu:

Posouzení projektu a prodejní plán

  • odhad tržní ceny
  • posouzení investičního plánu
  • definice standardů projektu

Smluvní dokumentace

  • základní vstupní data u smlouvy
  • smlouva realitní kancelář > klient > developer

Prezentace projektu

  • offline marketingový mix
    • billboardy
    • plachty
    • direct mailig (pošta)
    • dny otevřených dveří
    • fotky a videa
  • online marketingový mix
    • web projektu
    • sociální sítě
  • měření a vyhodnocení kampaní
  • doporučená média

Referenčních projekty prodané na základě mého marketingového plánu

Lucni dum Spindleruv Mlyn

Luční dům Špindlerův Mlýn

Rezidenční projekt, 42 bytových jednotek

Apartmány Zvon Špindlerův Mlýn

Rezidenční projekt, 15 apartmánových jednotek

Rezidence Na Skále

Špindlerův Mlýn, 8 bytových jednotek

Rezidence Bedřichov

Špindlerův Mlýn, 3 bytové jednotky

Cena: 2 500 Kč

6.9.2017 – Praha 0 volných míst

Čas: 9:30 - 15:30

Místo konání: CVRK Praha

Lektor:

Martin Diblíček
Martin Diblíček

Martin Diblíček pochází ze Špindlerova Mlýna. Je spolutvůrcem ojedinělé interaktivní aplikace Floorplanner.com. V uplynulých letech proškolil přes 500 makléřů. Do dubna 2017 zastával pozici marketingového ředitele Reality IQ.

Lektor:

Jakub Vrzala
Jakub Vrzala

Jakub vystudoval Marketingovou komunikaci na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Během studií založil společnost Visia Cinema s.r.o., která v současné době zastupuje přes 100 kin na poli kinoreklamy po celé České republice a na Slovensku.

Detail školení:

Čas konání: 9:00–15:00

Další kurzy:

marketing makléře

Marketing realitního makléře

Detail kurzu


Exkluzivita a jak na ni

Detail kurzu