kurz na téma

Facebook a Instagram jako nástroj při náběru nemovitostí

Školením Vás provede Martin Diblíček

Jste realitní makléř nebo realitní kancelář? Využíváte sociální sítě při náběru nemovitostí?

Nejlepší realitní obchodníci jsou na sociálních sítích a pracují s nimi ve spojení s offline marketingem. Sociální média poskytují způsob, jak se spojit s místními klienty a zvýšit svůj úspěch při náběru nemovitostí. Sociální sítě Vám pomohou budovat důvěru ve Vašem okolí.

Osnova kurzu:

Obsah je základ (obsahová strategie)

  • jak vytvářet hezké příspěvky bez grafického studia za pár minut
  • strategie obsahu - nastavení správné strategie pomáhá budovat věrné fanoušky 

Facebook

  • úvod do Facebooku pro realitní makléře a kanceláře
  • založení stránky (Fanpage)
  • základy práce se stránkou a možnosti automatizace
  • mobilní aplikace Pages
  • založení Business manageru pro pokročilou správu reklamních kampaní
  • statistiky a měření v Business manageru

Instagram

  • úvod do Instagram a pár tipů na práci v této síti
  • založení firemního profilu
  • jak sbírat followery
  • proč je dobré psát hashtagy
  • statistiky a data

Reference z posledního školení

Cena: 1 500 Kč

22.11.2017 – Praha 0 volných míst

Čas: 9:30 - 15:30

Lektor:

Martin Diblíček
Martin Diblíček

Martin Diblíček pochází ze Špindlerova Mlýna. Je spolutvůrcem ojedinělé interaktivní aplikace Floorplanner.com. V uplynulých letech proškolil přes 500 makléřů. Do dubna 2017 zastával pozici marketingového ředitele Reality IQ.

Lektor:

Jakub Vrzala
Jakub Vrzala

Jakub vystudoval Marketingovou komunikaci na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Během studií založil společnost Visia Cinema s.r.o., která v současné době zastupuje přes 100 kin na poli kinoreklamy po celé České republice a na Slovensku.

Další kurzy:

Marketing developerského projektu

Detail kurzu
marketing makléře

Marketing realitního makléře

Detail kurzu

Exkluzivita a jak na ni

Detail kurzu