1. realitní manažerské setkání

První akce určena pro majitele, manažery, mentory a vedoucí týmů v realitních kancelářích.

Hledáte řešení, odpovědi nebo návod na:

 

Nedostatek kvalitních makléřů?

Nedostatek motivace a hlad po úspěchu vašeho týmu?

Kde hledat v dnešní době kvalitní obchodníky?

Jak se vyvarovat manažerských chyb?

Inspiraci a sdílení zkušeností od úspěšných lídrů v oboru?

5.6.2019 nemůžete tedy chybět na historicky
1. manažerském realitním setkání!

 

Kdy: 5.6. 2019

Kde: Statek U nás

 

Okřesaneč 12,
286 01 Okřesaneč

Cena obsahuje: celodenní školení, jídlo a pití po celý den, ubytování, večerní grilování

Proč právě Statek U nás? Statek U nás je rodinný statek s atmosférou přesně předurčenou  pro takovéto typy setkání a školení. Nabízí kompletní školící zázemí, možnost ubytování, bar, možnost grilování, krásnou přírodu, sportovní vyžití a přátelskou tvůrčí atmosféru.

Co bude za jídlo? Přes den bude několik coffee breaků, oběd vyřešíme formou rautu a večer bude venkovní grilování - vepřová krkovička, krůtí špízy, grilovací klobásky, marinované žampiony a mnohé další...

Během celého dne bude k dispozici nealko pití a večer ke grilování nebude chybět pivo a vínečko.
Prostě budeme se mít moc dobře :-).

 

V čem si s námi rozšíříte obzory?

 

  • Jak vést efektivně a lépe porady, zejména, když vás to nebaví.
  • Kde najít správné lidi do týmu a snížit fluktuaci lidí.
  • Jak udržet tým dlouhodobě namotivovaný.
  • Vylepšíte si nastavení ekonomiky firmy.
  • Ověříte si, zda jste skutečným lídrem pro svůj tým.

Cena 3 500 Kč + DPH

Cena zahrnuje:

  • materiály
  • občerstvení v průběhu školení

Za 1 000 Kč lze dokoupit:

  • neomezený večerní raut
  • ubytování přímo na statku (ve vícelůžkových pokojích)

Maximální kapacita 50 lidí

Program

  • 8:00 - 10:00 snídaně, registrace
  • 10:00 - 11:30 Marian Jelínek - Vedení a řízení lidí v době blahobytu
  • 11:30 - 11:45 přestávka
  • 11:45 - 13:00 Marian Jelínek - Vedení a řízení lidí v době blahobytu
  • 13:00 - 14:00 oběd
  • 14:00 - 15:30 Jak a kde náborovat obchodníky
    Ing. Zdeněk Santler, MBA - Jak náborovat obchodníky na IČO, Jana Bartíková - LinkedIn jako zdroj obchodníků
  • 15:30 - 16:00 přestávka
  • 16:00 - 16:45 Mentoring, porady a každodenní rutina manažera RK
  • 16:45 - 17:00 přestávka
  • 17:00 - 18:15 Tipy, triky a chyby na cestě k úspěšnému vedení realitního týmu
    Oldřich Platil - INSTINKT REALITY s.r.o., Ondřej Jaroš - Jaroš & Partners, Tomáš Hrouda - M&M reality, Jaroslav Nedvěd - RE/MAX Anděl
  • 18:15 večeře, diskuze se spíkry, volná zábava

Mezilidské vztahy jsou důležité, a proto smyslem akce bude i networking mezi Vámi hosty

Spíkři

PhDr. Marian Jelínek, Ph.D.

Marian působil jako trenér a byl dlouholetým osobním koučem Jaromíra Jágra. Více než 25 let se zajímá o psychologii sportu a mentální koučink. Aktivně přednáší a individuálně spolupracuje s českými vrcholovými sportovci - Karolínou Plíškovou, Petrem Mrázkem, Janem Mickou a dalšími.

Ing. Zdeněk Santler, MBA

Vystudoval Provozně ekonomickou fakultu Mendelovy univerzity a MBA program absolvoval na Nottingham Trent University. V letech 1998-2003 působil ve vzdělávací společnosti Santia. V roce 2003 přešel na manažerské pozice do společností Konica Minolta, Deloitte a ING pojišťovna. V roce 2008 se vrátil do Santie na pozici ředitele a společnost vedl až do roku 2015 a následně působil na pozici ředitele pro ČR/SR ve společnosti Avaya. V současné době spoluřídí společnost Santia, kterou vlastní. Dále působí v Evropské asociaci finančního plánování EFPA ČR, kde má z pozice člena Rady na starost obchod. EFPA ČR je největším zkušebním centrem pro oblast sektorových zkoušek na finančním trhu a následného vzdělávání. Zároveň je členem představenstva pojišťovny Halali. Více než 15 let svou kariéru zaměřuje na lidské zdroje, obchod a finance. Využívá i svých znalostí technologií z IT a call center a metodiky Lean Six Sigma (Black belt). Je autorem řady odborných článků z oblasti vzdělávání a financí. Má tři skvělé syny, kteří navštěvují základní školu, společně se věnují rugby, cestování a návštěvě vodních a zábavních parků. Zdeněk rád podniká sólo expedice na motorce.

Jana Bártíková

Jana Bártíková, autorka Linked Akademie, jediného uceleného kurzu, jak ovládnout LinkedIn, u nás. Naučí vás, jak získat nové zákazníky a klienty díky Linkedln. 15 let pracovala na manažerských a top manažerských pozicích v mezinárodních společnostech jako např. Rossmann nebo Christian Dior Parfums. Od roku 2013 podniká. Vytvořila celkem 3 vzdělávací a konzutační projekty, kterými do dnešního dne prošlo přes třicet tisíc lidí. Od roku 2015 učí vás, jednotlivce i firmy, B2B i B2C, jak získávat nové zákazníky, klienty a zakázky díky Linkedln. Na Linkedln je od roku 2007. Tato profesní sociální síť se pro Janu stala nástrojem, který ji pomohl několikrát v kariéře i v podnikání. Dnes je Linkedln hlavním zdrojem mých zákazníků.

Panelová diskuze

JUDr. Oldřich Platil

JUDr. Oldřich Platil

Aktuálně působí ve 12 pobočkách. Některé pobočky jsou sdílené s partnery (nejčastěji stavební spořitelny). Všichni makléři fungují na full time. Nemají HPP, nýbrž tzv. garantovanou fakturaci, tedy to, co si odnesou, i když nic nezavřou. Mají nulové náklady (vyjma svých odvodů státu). Obrat na makléře vychází v průměru za 2018 na 1,7 mil. Ti nejlepší se opakovaně pohybují mezi 3 – 4 mil./rok. Více ze své kuchyně prozradí prý na setkání. Nenechte si to ujít!

Ondřej Jaroš

Ondřej Jaroš jako obchodní ředitel vedl síť kanceláří v celé ČR. Poté si založil vlastní RK na okresním městě, kde se aktivně věnuje šestnácti makléřům a dosahuje obratu přes 12 mil/Kč rok. Všechny makléře v týmu má na IČ a jako cestu k úspěchu zvolil pravidelné plánování, týdenní porady a školení.

Tomáš Hrouda

Tomáš Hrouda pracuje v M&M reality jako manažer Plzeňského kraje. Jeho hlavním úkolem je starat se o makléře a vedoucí týmů v plzeňské, tachovské a domažlické kanceláře. Jeho cílem je být profesionálem s lidským přístupen, tak aby dokázal pomoci makléřům při prodeji i pronájmu nemovitosti, ale i každému z Vás. Proto pracuje ve společnosti M&M reality, kde společně sdílí stejné hodnoty, kde na prvním je spokojenost klienta.

Jaroslav Nedvěd

Realitní historie Jaroslava datuje od 2013. Od 2010 do 02/13 byl součástí CENTURY 21 Reality Anděl. Do RE/MAX vstupoval s 8 makléři.

A jak se vyvíjel jeho vzestup?

2013, 12 Andělů, obrat 5,5 mil. Kč, 120 m² kanceláří, 22. místo v žebříčku kanceláří RE/MAX ČR
2014, 22 Andělů, obrat 8,8 mil. Kč, 120 m² kanceláří, 9. místo v žebříčku kanceláří RE/MAX ČR
2015, 27 Andělů, obrat 11,2 mil. Kč, 120 m² kanceláří, 9. místo v žebříčku kanceláří RE/MAX ČR
2016, 34 Andělů, obrat 17,2 mil. Kč, 200 m² kanceláří, 5. místo v žebříčku kanceláří RE/MAX ČR
2017, 38 Andělů, obrat 21,2 mil. Kč, 200 m² kanceláří, 4. místo v žebříčku kanceláří RE/MAX ČR
2018, 41 Andělů, obrat 22,6 mil. Kč, 200 m² kanceláří, 4. místo v žebříčku kanceláří RE/MAX ČR
2019, 60 Andělů, 260 m² kanceláří

Co je ingrediencí jeho úspěchu? To vám prozradí v naší diskusi.

1. realitní manažerské setkání

 

5. 6. 2019

 

Statek U nás

 

Okřesaneč 12,
286 01 Okřesaneč

Možnost zajistit nocleh-požadavek na ubytování zasílejte na skoleni@rvicr.cz

Maximální kapacita 50 lidí